Retur

Vi har en 14-dagers returpolicy, noe som betyr at du har 14 dager etter mottak av varen til å be om retur. For å være kvalifisert for retur, må varen din være i samme tilstand som du mottok den, ubrukt, uåpnet, med merkelapper, og i originalemballasjen. Du må også ha kvittering eller kjøpsbevis. For å starte en retur kan du kontakte oss på natalijalioh@gmail.com. Vær oppmerksom på at returer må sendes til følgende adresse: Nygårdsveien 69F, 4844 Arendal, Norge. Hvis returen din blir akseptert, sender vi deg en returetikett samt instruksjoner om hvordan og hvor du skal sende pakken din. Varer sendt tilbake til oss uten først å be om retur vil ikke bli akseptert. Vær oppmerksom på at hvis du ikke bor i Norge, kan frakten ta lengre tid enn forventet. Du kan alltid kontakte oss for spørsmål om returer på n.zubcova@gmail.com. Skader og problemer Vennligst inspiser ordren din ved mottak og kontakt oss umiddelbart hvis varen er defekt, skadet, eller hvis du mottar feil vare, slik at vi kan vurdere problemet og rette det opp. Bytte Den raskeste måten å sikre at du får det du ønsker, er å returnere varen du har, og når returen er akseptert, foreta et separat kjøp for den nye varen. Refusjoner Vi vil varsle deg når vi har mottatt og inspisert returen din for å informere deg om refusjonen er godkjent eller ikke. Hvis den er godkjent, blir du automatisk refundert på din opprinnelige betalingsmetode innen 14 virkedager. Vær oppmerksom på at det kan ta litt tid for banken eller kredittkortselskapet å behandle og poste refusjonen også. Hvis mer enn 14 virkedager har gått siden vi godkjente returen din, vennligst kontakt oss på natalijalioh@gmail.com.

Contact form